WEBINAR STUDIO HUREN IN ZWOLLE

Heb je plannen om binnenkort een webinar te organiseren? Bijvoorbeeld om mensen te informeren, inspireren, enthousiasmeren of overtuigen? Ontdek hoe wij je kunnen helpen.

Professionele studio van 120 m2

Beschik over je een professionele studio van 120 m2, waardoor je alle ruimte hebt voor ieder soort webinar.

Keuze uit 7 studio settings

Je kunt kiezen uit 7 verschillende settings, zoals een talkshowsetting, desksetting en huiskamer-/ loungesetting

HOOG AANTAL KIJKERS

Voorafgaand aan je webinar sturen we geautomatiseerd reminders. Hierdoor komen zoveel mogelijk inschrijvers opdagen.

Wil je jouw webinars graag goed aanpakken, maar loop je vast door een rits aan vragen? Zoals:

  • Hoe krijg ik zoveel mogelijk aanmeldingen?
  • Welke software moet ik gebruiken?
  • Hoe krijg ik interactie met mijn kijkers?

Belangrijke vragen om antwoord op te krijgen.

Als je al ervaring hebt, dan weet je dat het organiseren van webinars niet per se moeilijk is. Maar dat het ook makkelijk mis kan gaan.

  • Je rekende op een groot publiek, maar uiteindelijk keken er maar 8 mensen
  • Je dacht dat de techniek in orde was, maar toen de Wi-Fi haperde, ging je webinar offline
  • Je publiek verveelde zich. En aan het eind ontdekte je dat meer dan de helft ‘m al gesmeerd was

Wil je het bij je volgende webinar goed aanpakken? Laat de studio, de aankleding en techniek dan aan ons over, zodat jij je kunt focussen op de inhoud.

Webinar studio huren, dit is wat je krijgt:

👉 Een professionele studio van 120 m2, waardoor je alle ruimte hebt voor ieder soort webinar

👉 Keuze uit 7 settings, zoals een talkshowsetting, desksetting en huiskamer-/loungesetting

👉 Huisstijlkleuren en -elementen die in de hele studio zichtbaar zijn, zoals LED-lampen in jouw kleur

👉 De mogelijkheid om afbeeldingen en foto’s te laten zien op de XL-schermen

👉 De mogelijkheid om de studio per uur, dagdeel of dag te huren

👉 Beschikbaarheid voor maximaal 2 presentatoren, 6 tafelgasten en 1 moderator tegelijkertijd

👉 Gratis parkeergelegenheid: 4 parkeerplaatsen voor de deur, 50 parkeerplaatsen op 1 minuut lopen

👉 Goede bereikbaarheid: op 5 minuten van de A28 bij Zwolle, op 10 minuten van Zwolle-centrum

👉 Technische ondersteuning van Dieter en Nathan, onze webinar experts. Wandelende encyclopedieën met de grootste kennis, die alles voor je fixen en je vragen in Pluk van de Petteflat taal beantwoorden.

‘We wilden geen gedoe met niet-werkend apparatuur. Daarom huurden we de hele week jullie studio. Hierdoor konden wij ons 100% focussen op de inhoud. En dat zorgde bij mij en alle sprekers voor veel rust.’

Laura Steman, Zorggroep Solis

PAKKETTEN

1 persoon

Jij en je publiek

€ 995

Intakegesprek 30 minuten

1 presentator

1 uur opnametijd (max.)

1 webinar van 60 minuten (max.)

3-5 fragmenten voor social media

Volledige (technische) ontzorging: kop koffie, korte doorloop en opnemen maar

Supersnelle en stabiele internetverbinding

Volledig ingerichte studio, inclusief meubilair en apparatuur

Kies je favoriete setting: talkshow, desk of huiselijk

Laat de studio stylen in jouw huisstijl

Een inschrijfpagina voor je webinar, volledig in jouw huisstijl. Op deze pagina melden mensen zich aan. Je hebt hier verder geen omkijken naar.

Auto-responders: in de dagen voorafgaand aan je webinar worden er automatisch reminders gestuurd. Hierdoor komen zoveel mogelijk inschrijvers ook echt opdagen.

Basis vormgeving: afteller, startscherm eindscherm, logo

Hoge kwaliteit opname, zodat je je webinar achteraf kunt delen

€ 995

Neem contact op

2-3 personen

Jij, je publiek en je gast(en)

€ 1.695

Intakegesprek 30 minuten

1 presentator en 2 gasten (max).

1 uur opnametijd (max.)

1 webinar van 60 minuten (max.)

3-5 fragmenten voor social media

Volledige (technische) ontzorging: kop koffie, korte doorloop en opnemen maar

Supersnelle en stabiele internetverbinding

Volledig ingerichte studio, inclusief meubilair en apparatuur

Kies je favoriete setting: talkshow, desk of huiselijk

Laat de studio stylen in jouw huisstijl

Een inschrijfpagina voor je webinar, volledig in jouw huisstijl. Op deze pagina melden mensen zich aan. Je hebt hier verder geen omkijken naar.

Auto-responders: in de dagen voorafgaand aan je webinar worden er automatisch reminders gestuurd. Hierdoor komen zoveel mogelijk inschrijvers ook echt opdagen.

Basis vormgeving: afteller, startscherm eindscherm, logo

Hoge kwaliteit opname, zodat je je webinar achteraf kunt delen

€ 1.695

Neem contact op Populairst

MAAK EEN AFSPRAAK OF STEL EEN VRAAG

Een webinar organiseren, dat doe je niet ‘ff’. Benieuwd hoe wij je kunnen helpen? Neem contact op of stel een vraag.

De 3 redenen dat een webinar mislukt


❌ Je hebt instabiel internet
Als je denkt dat dit wel meevalt, think again. Ongeveer twee op de drie klanten van Redtail heeft ooit, voor ze bij ons kwamen, deze ervaring gehad. Killing, want als het scherm van je kijkers vastloopt, raak je ze rapido kwijt. In onze studio hebben we het snelste glasvezelinternet van Zwolle. En stel dat die verbinding er ooit uitvliegt, dan schakelen we automatisch over op een back-up verbinding.

❌ Je vergeet je webinar te verkopen
Waarom moeten mensen zich aanmelden voor jouw webinar? Waarom mogen ze het absoluut niet missen? Als je zoveel mogelijk aanmeldingen wilt en niets aan toeval over wilt laten, is de marketing van je webinar essentieel. Wij helpen je om je webinar als een must see te promoten.

❌ Je bent teveel aan het zenden
Je moet de beste verhalenverteller van Nederland zijn als jij je kijkers 60 minuten of langer non-stop weet te boeien. Maak het jezelf makkelijk en lift de spanningsboog van je publiek door de interactie aan te gaan. Met de software die wij gebruiken heb je hiervoor allerlei mogelijkheden.

Een webinar opnemen in een webinar studio: stap voor stap uitgelegd

Jouw webinar opnemen in onze webinar studio in Zwolle: hoe pakken we dat nou aan? Hieronder leggen we het stap voor stap uit:

1

Brainstormen

We beginnen iedere opdracht met een brainstorm. Bij jou, bij ons of online. Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de volgende vragen:

👉 Welke setting kiezen we? (Talkshow, desk of huiselijk)

👉 Hoe kleden we de studio aan? (In jullie huisstijl)

👉 Welk webinarplatform is het best voor jullie?

👉 Hoe kunnen jullie je Powerpoint het beste vormgeven en opbouwen (verhaaltechnisch)?

👉 Welke content moet er nog gemaakt worden?

2

Contentcreatie (optie)

Heb je behoefte aan extra content voor je webinar? Om je uitzending visueel en inhoudelijk aan te kleden? Wat het ook is, wij maken het voor je. Denk bijvoorbeeld aan:

👉 een vormgevingspakket, bestaande uit een tv-waardige openingsleader, countdown, naambalkjes, bumpers (overgangen) en een outro

👉 videos (reportages, interviews)

👉 animaties (statistieken, uitleganimaties)

3

Webinar: de grote dag

Het is zover: de grote dag is aangebroken! Spannend vaak, maar wij zorgen ervoor dat jij zo relaxed mogelijk het webinar ingaat.

👉 parkeer je auto gratis voor onze studio

👉 pak een kop koffie of thee

👉 laten we nog een keer testen of alles werkt

👉 laat je mooi maken door onze visagist (optioneel)

👉 nog even een korte doorloop

👉 tijd om te shinen

4

Live in 3, 2, 1…

In de regieruimte telt regisseur Dieter af. 3, 2, 1… en we zijn live! Andere aanwezigen kunnen de webinar bijwonen op meerdere plekken.

👉 bekijk de uitzending in de studio zelf

👉 of in de regie- of vergaderruimte

👉 in de studio is plek voor publiek (maximaal 25 mensen)

👉 in de studio kun je ook deelnemen als moderator achter een aparte desk

5

Boks! 👊

Als het webinar is afgelopen, is iedereen in extase. Dit is dan ook het moment voor een boks, high five of een schouderklopje. Tijdens dit euforische moment is er gelegenheid om samen nog iets te drinken en houden we een korte nabespreking. Wat ging goed en wat kan de volgende keer beter? Hierna kunnen jullie naar huis en ronden wij alles af.

👉 op dezelfde dag ontvang je jouw webinar als filmbestand

👉 hierdoor kun je je webinar terugkijken en delen

👉 tot slot knippen we fragmenten uit de uitzending die je kunt delen op intranet of social media

SFEERIMPRESSIE VAN ONZE WEBINAR STUDIO IN ZWOLLE

Onze klanten over Redtail Studios

‘Het resultaat is spectaculair! We maken wel vaker videoproducties met behulp van andere bedrijven, maar jullie springen daar ver bovenuit’, aldus Alien Zwart van WDODelta. We hebben Alien en andere klanten gevraagd hoe zij kijken naar onze samenwerkingen en de resultaten die we samen hebben behaald. Hun testimonials lees je hieronder:

Aron Jonker

ENGIE | Online Marketing & Innovatie Zakelijke Markt

‘Wij hadden al een webinar dat steeds meer aandacht kreeg. Maar de vorm was nog een beetje ouderwets. Vanaf de laptop, een spreker in beeld met een headset op. We wilden het professionaliseren. Hoe kunnen we dat doen? 

Via LinkedIn deed ik een oproep voor een studio waar we het webinar konden filmen. Jullie reageerden enthousiast, hadden al een samenwerking met ENGIE en zitten om de hoek. Dat maakte het makkelijk om voor jullie te kiezen.

We willen gezien worden als expert in de markt, en bij die rol hoort een stukje professionaliteit. Het opnemen in de studio is dynamisch en het beeld is aantrekkelijk om naar te kijken. Daardoor is het ook makkelijker om clipjes uit het webinar te knippen en te delen. 

Ik zie dat het bereik van het webinar gestegen is. Als je kijkt naar Q4 van 2021, bijvoorbeeld. Toen hadden wij 235 aanmeldingen. En in Q4 van 2022 hadden we 350 aanmeldingen. Dat is een wezenlijk verschil, met 49% stijging. 

Ook zagen we een stijging van 110% in livekijkers en krijgen we veel terugkijkers op Vimeo en YouTube. Het wordt door het algoritme opgepakt. Door die groei kunnen we meer mensen blij maken met deze marktinformatie.

‘Ik vind het tof om te werken met een jong bureau als jullie. Samen gaan we pragmatisch te werk, wisselen we feedback uit en werken we echt samen aan formats en een gaaf eindresultaat.

Wij zijn dan wel de afnemer, jullie de aanbieder van het product. Maar als we op de dag samen in de studio staan, dan vind ik dat we echt als een team aan het werk zijn.’

Lees meer

Judith Supèr

Volandis | adviseur marketing en communicatie

‘We organiseren elk jaar de Deskundigendag. Vorig jaar voor het eerst helemaal online vanwege coronamaatregelen. Toen zijn er wat dingen fout gegaan

Er werd afgeteld, we gingen live, maar na 3 seconden waren we niet meer live. Ook beeld en geluid werden door elkaar gehaald. Zat je naar kennissessie 1 te kijken, maar hoorde je het geluid van kennissessie 2. 

Dit jaar hebben we een andere partij gezocht. 

Wij hebben net hiervoor, net voor de Deskundigendag, met jullie onze corporate video opgenomen. Dat was leuk samenwerken. Beviel ons goed. Dus dachten we: waarom niet met jullie?

De livestreams hoefden niet zo heel erg groots. Als mensen maar gewoon vanuit huis konden meekijken. Want eigenlijk wilden we iedereen naar het Bouw & Infra Park hebben. Tot de maatregelen weer werden aangescherpt. Uiteindelijk hebben we besloten de gehele Deskundigendag online aan te bieden.  

Hoe snel jullie geschakeld hebben en bijgestuurd hebben om een mooie setting te creëren: echt super, hoor. Sprekers stonden op een podium achter een mooie desk. Goed gedaan ook met de verlichting, helemaal in ‘Volandis’ blauw, onze huisstijlkleur. 

Jullie jongens waren de dag ervoor al vroeg aan het opbouwen. Volgens mij hadden ze er al een paar uur opzitten, toen het congrescentrum zei: ‘In deze zaal kunnen jullie niet opbouwen, deze is bezet.’ Toen moesten ze alles weer afbreken. Ze hebben hun spullen gepakt, zijn met goede moed ergens anders gaan opbouwen en tot 3.00 uur ‘s nachts bezig geweest. Echt petje af, hoor. De volgende ochtend om 7.00 uur waren ze er weer. En het zag er echt supertof uit. Ze hebben niets minder geleverd dan we hadden afgesproken, ondanks dat ze zo weinig tijd hadden. 

Hoe jullie die set uiteindelijk hebben gecreëerd, ja, dat was zeker boven mijn verwachting. Niks was te gek. Het kon allemaal en er werd altijd met mij meegedacht. Jullie namen tafels mee, statafels, lampen, planten werden overal vandaan gehaald. Wat daar allemaal lag in die zaal, echt indrukwekkend.

Sprekers zeiden: ‘Erg fijn, je hebt een beeldscherm waar je je eigen presentatie op ziet en een beeldscherm waar je vragen op ziet binnenkomen. Super geregeld.’ 

Het was ons doel om 200 bezoekers naar het Bouw & Infra Park te krijgen. 182 hebben uiteindelijk de livestreams bekeken. Dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat we kijkers  zouden verliezen.

We hebben veel positieve berichten gehad van kijkers thuis. Het was een lange dag (7 uur 7 minuten, red.), zeker voor online, maar toch was het leuk om te volgen. Je werd goed bij de les gehouden. En de chat, daar werd goed gebruik van gemaakt. Leuk dat ze vanuit huis interactie met ons hadden.’

Lees meer

Esme Salomons

Careyn | projectleider leren en ontwikkelen

‘Hoe organiseer je een livestream als dit niet je expertisegebied is? Hoe pak je het aan zonder dat het een tijdrovend proces wordt? 

De technische kant van onze stream moest perfect verlopen. Het liefst zonder dat ik me daar in hoefde te verdiepen. Of verantwoordelijkheid in hoefde te nemen.  

Via via kwam ik bij Fideo terecht. Wellicht niet heel logisch, omdat wij in Utrecht zitten en Fideo in Zwolle. Maar de kennis en persoonlijke benadering zorgden bij mij voor vertrouwen vanaf het allereerste contact. 

Het probleem ging meteen van heel groot naar heel klein. Er werden goede vragen gesteld, er werd met ons meegedacht. Hierdoor verdwenen mijn zorgen – ik kon het echt loslaten. Waarna ik mij kon focussen op de inhoud. 

Ook tijdens de productiedag – toen er even wat dingen anders liepen – stond het team er. Fideo zag tijdig dat er iets anders verliep, heeft mij ter plekke geïnformeerd en is het direct gaan oplossen. Snel daarna kreeg ik de terugkoppeling: Esme, het is geregeld. Voor mij een opluchting en bevestiging dat dit de juiste partij voor ons was.

De livestream verliep vlekkeloos. 


Er waren uiteindelijk 100 van de 150 genodigden aanwezig. Als we een fysiek evenement hadden gehad, dan zouden ook niet alle 150 aanwezig zijn, omdat mensen altijd zitten met hun planning en andere prioriteiten.

Al met al vind ik het team van Fideo heel prettig – er was op persoonlijk vlak echt een klik. Ik heb er geen omkijken naar gehad en Fideo heeft mij ontzorgd op een gebied waar ik geen kennis van heb. 

Dit was voor mij een heel geslaagd evenement én een geslaagde samenwerking!’

Lees meer

Laura Steman

Technologie voor Warme Zorg/Zorggroep Solis | regionaal projectleider zorgtechnologie

‘Als je in één week 23 webinars gaat uitzenden – die voor heel Nederland beschikbaar zijn – dan moet het er professioneel uitzien. 

Voor ons een hele uitdaging, omdat dit de eerste keer was dat we zoveel zouden uitzenden. 

Om erachter te komen welke webinar tool het beste bij ons paste, stelden jullie de juiste vragen, zoals: 

– Hoeveel kijkers verwachten jullie? 
– Moeten zij de webinars ook terug kunnen kijken? 
– En willen jullie gebruikmaken van een extra camera?

Hiermee brachten jullie aspecten naar voren waar we zelf nog niet over na hadden gedacht. 

Daarnaast hebben jullie een promotiefilm gemaakt. Met als doel: zoveel mogelijk aanmeldingen voor de webinars. Ik zei tegen Stefan: ‘Ik wil graag een film waar ik kippenvel van krijg.’ Alhoewel het lastig was, omdat we wegens corona niet overal mochten filmen, hebben jullie het maximale eruit gehaald.  En de kippenvel, die hebben we gekregen. Ik ben heel tevreden over de film. 

In de week van de webinars wilden we geen gedoe met slechte wifi en niet-werkend apparatuur. Daarom huurden we de hele week jullie volledig ingerichte webinar studio. Hierdoor konden wij ons 100% focussen op de inhoud. En dat zorgde bij mij en alle sprekers voor veel rust. 

Ook fijn dat jullie team op stand-by stond. Toen ik op een gegeven moment moest presenteren en het publiek niet meer zag, was Nathan er meteen bij om het op te lossen. Ik kreeg het er helemaal warm van en dacht: ‘Ik ben blij dat ik het niet alleen heb gedaan. Maar goed dat ik hier ben!’

Al met al was het echt een speciaal event, doordat we 5 dagen bij jullie op locatie waren. Ik kon me volledig focussen op de inhoud en hoefde me geen zorgen te maken. Zo was het voor mij en mijn collega’s ook echt een uitstapje.’

Lees meer

Karin Bunink

Prorail | Directiesecretaresse

“Een event organiseren, met zowel live publiek als een thuispubliek. Eén kans om het goed te doen. En daarnaast nog een aftermovie verzorgen. Dat zag ik niet zitten. Daar heb ik de kennis niet voor.

Om die reden heb ik jullie benaderd. Want als je eenmaal live bent, kun je geen kant meer op. En die grote verantwoordelijkheid wilde ik zelf niet hebben. Vanuit eerdere ervaring wist ik al dat ik kan bouwen op jullie professionaliteit en expertise. Het was duidelijk dat jullie wederom begrepen wat voor ons belangrijk is. 

Zo heb ik me de hele voorbereiding geen zorgen hoeven maken. Ik wist voor 100% zeker dat dit goed kwam. Want bij jullie hoefde ik nergens achteraan. Dat gedeelte heb ik volledig uit handen kunnen geven, terwijl ik dit bij de rest van de organisatie absoluut niet kon doen. 

Tijdens het event verliep alles soepel. Toch gaan er altijd dingen net iets anders. En hier speelden jullie goed op in. Zo zouden we geen vragen uit de zaal doen, maar dit veranderde last minute. Nathan pakte direct een ipad om dit in orde te maken en gaf de dagvoorzitter instructies hoe dit werkte. Dit was ontzettend fijn. De jongens zijn zo niet gestresst te krijgen en heel professioneel. En ik kreeg van verschillende partners complimenten over jullie. 

Al met al, was het een geslaagd event. En de aftermovie was prachtig geworden. Deze werd ook erg snel opgeleverd na de livestream. Ik vind het erg sterk hoe jullie met mij mee hebben gedacht, de duidelijke communicatie en het nakomen van de afspraken. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik er ook van het event heb kunnen genieten. En nagenieten, met de mooie aftermovie.”

Lees meer

Klaas Boersma

Vonc communicatie | communicatieadviseur

“Wij helpen onze klanten met hun communicatie. Voor het organiseren van een webinar en livestream hadden we technische expertise nodig. Na een zoektocht in omgeving Zwolle zijn we bij jullie terecht gekomen. 

Vanaf het eerste gesprek was er meteen een klik en was het contact heel prettig. In het begin waren er meetings waarin jullie echt de juiste vragen wisten te stellen. Hierdoor werden de verwachtingen en onze wensen duidelijk.. Daarna gingen we over op praktische zaken zoals een projectplan en een helder draaiboek. Die duidelijke afstemming in het begin voorkomt misverstanden. 

Daarnaast hebben jullie een fijn team om mee te werken en denken jullie continu met ons mee. De flexibiliteit voor ons was heel prettig. Of jullie nu werken in jullie eigen studio of op locatie: alles kan en wordt heel professioneel gedaan. Na de eerste samenwerking merkte ik het meteen: er wordt door jullie kwaliteit geleverd. 

Dit maakt dat ik jullie op pad sturen en er vervolgens geen omkijken meer naar heb. Ik weet gewoon dat het goed komt. Zo lekker zorgeloos.”

Lees meer
Openingsleader
Als je vaker van plan bent om webinars te organiseren, overweeg dan om een vormgevingspakket te maken. Zo’n pakket bestaat uit een openingsleader, bumpers (fraaie overgangen tussen onderwerpen) en een outro. Het is de kers op de taart als je wilt gaan voor een absoluut professionele uitstraling.

Webinar studio huren in Zwolle, wat je nog meer krijgt

✅  Een inschrijfpagina voor je webinar, volledig in jouw huisstijl. Op deze pagina melden mensen zich aan. Je hebt hier verder geen omkijken naar.

✅  Auto-responders: in de dagen voorafgaand aan je webinar worden er automatisch reminders gestuurd. Hierdoor komen zoveel mogelijk inschrijvers ook echt opdagen.

✅  Een professionele uitstraling. Onze studio is uitgerust met high-end camera-, licht- en geluidsapparatuur. Hierdoor krijgt jouw webinar hoogwaardig beeld, licht en geluid. Zo maak jij een goede (eerste) indruk.

✅  Hoge beeldkwaliteit (full HD) waardoor je webinar scherp te bekijken is op tv, laptop, tablet en smartphone.

‘Iedereen moest enorm lachen en kon met een trots gevoel de bijeenkomst verlaten. Fijn dat dit allemaal zo gelukt is.’

Sandra Siemers. ENGIE

✅  Advies over het beste kanaal om op uit te zenden, zoals Facebook Live, LinkedIn en YouTube.

✅  Interactieve tools, zoals live chat, live polls en breakout rooms.

✅  Een goed beveiligde webinar waar alleen genodigden toegang tot hebben. Handig als je het exclusief wilt houden of als het om een interne bijeenkomst gaat.

✅  Tijdens het webinar heb je realtime inzicht in de analytics. Naderhand ontvang je een kijkcijferrapport.

✅  Call to actions: tijdens het webinar kun je op ieder moment call to actions in beeld brengen. Hiermee spoor je je kijkers maximaal aan om een handeling uit te voeren.

✅  Een 4G backup waardoor je, no matter what, altijd in de lucht blijft.

✅  Een hoge kwaliteit opname (full HD) om achteraf te delen. Bijvoorbeeld op je website, YouTube of social media.

WEBINAR STUDIO HUREN?

NEEM CONTACT OP om jouw wensen te bespreken

Veelgestelde vragen

  • Een webinar is een goed idee als je een grote groep mensen wilt informeren, inspireren, enthousiasmeren of overtuigen. Bijvoorbeeld met een kwartaalbijeenkomst, inloopavond, inspiratiesessie, online training of workshop. Wil je webinars uitzenden om meer geld te verdienen? Slim! Voeg in dat geval een bijzondere aanbieding toe die je alleen aan je kijkers doet.
  • Als je je webinar in een studio opneemt, krijgt ie een onvergelijkbare professionele uitstraling. Met een hoge beeld- en geluidsklimaat. Zo maak jij een onvergetelijke (eerste) indruk op je kijkers. Je hoeft je daarnaast geen zorgen te maken over de techniek. Alles wordt voor je geregeld. En je kunt vertrouwen op een supersnelle en stabiele verbinding. Zo kun jij je volledig focussen op je presentatie.
  • Er zijn heel veel aanbieders van webinar software. Wij hebben zelf goede ervaringen met Webinargeek, GoToWebinar, WebinarJam, Livestorm en Demio. Afhankelijk van jouw wensen en behoeftes bevelen wij degene aan die het beste bij je past.
  • Dat kan via besloten kanalen, zoals Zoom of Microsoft Teams. Maar je kunt het ook voor iedereen toegankelijk maken en streamen op YouTube, Facebook en Instagram.
  • Jazeker! Wij organiseren livestreams en webinars op alle mogelijke plekken. Binnen of buiten, door heel Nederland.