LIVESTREAM STUDIO HUREN IN ZWOLLE

Wil jij een grote groep mensen bereiken? Om hen iets te vertellen? Enthousiast te maken? Of te overtuigen? Ontdek hoe wij je kunnen helpen vanuit onze livestream studio in Zwolle.

SUPER STABIELE VERBINDING

O’ man, je kunt het je echt niet permitteren dat een livestream hapert of (worst case) uitvalt. No worries, we got your back.

MUST SEE OM NAAR TE KIJKEN

Wij geven je tips om je livestream niet als een nice to see, maar als een must see aan te kondigen.

+10 STUDIO SETTINGS MOGELIJK

In onze studio zijn +10 settings mogelijk, waaronder een talkshow-, desk- en huiskamersetting.

Wil jij een grote groep mensen bereiken? Om hen:

  • iets te vertellen?
  • enthousiast te maken?
  • te overtuigen?
  • of iets te laten kopen?

Misschien heb je daarom de afgelopen maanden voor het eerst een webinar of livestream uitgezonden.

Is dat niet helemaal goed gegaan? Bijvoorbeeld omdat de verbinding haperde of er maar 2 man en een paardenkop zaten te kijken?

Het kan ook anders.

Wat vind je ervan om een professionele livestream uit te zenden? Met een tv-waardige studiosetting? Waar tientallen, honderden of duizenden mensen tegelijk naar kijken? Van wie je aan het eind applaus krijgt?

Als dat is wat je wil, laat dan een professionele livestream uitzenden.

SFEERIMPRESSIE VAN ONZE LIVESTREAMSTUDIO IN ZWOLLE

Livestream studio huren in Zwolle

Wij livestreamen overal waar jij maar wilt: op jouw locatie, vanuit een weiland of vanuit onze livestreamstudio in Zwolle.

  • Studio voor livestreams en webinars
  • 100 m2
  • Per uur / halve dag / hele dag te huren
  • Studiosettings in jouw huisstijl
  • +10 settings mogelijk, waaronder talkshowsetting, desksetting en huiskamersetting
  • Beschikbaar voor maximaal 2 presentatoren, 6 tafelgasten en 1 moderator tegelijkertijd
  • Studio is uitgerust met high-end camera-, licht- en geluidsapparatuur, waardoor je een hoge kwaliteit stream krijgt
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Goede bereikbaarheid: 2 minuten vanaf de A28, 5 minuten vanaf de binnenstad

MAAK EEN AFSPRAAK MET ALEXANDAR

Een livestream laten slagen, da’s geen kattenpis. Benieuwd hoe wij je kunnen helpen? Maak een afspraak met me of stel een vraag.

Multi-inzetbare videotool

Een livestream is een slimme videotool in heel veel situaties, zoals een:

– interne bijeenkomst
– virtuele conferentie
– hybride conferentie
– productlancering
– workshop
– webinar
– online training
– open dag
– inloopavond
vormgevingspakket
We hebben speciaal voor de livestream van ENGIE een vormgevingspakket gemaakt, bestaande uit een count down, openingsleader, bumpers en outro. 

Het vormgevingspakket geeft de uitzending de allure van een tv-show en maakt het programma visueel tot één geheel.

Livestream laten uitzenden door Fideo, dit is wat je krijgt

  • Een professionele livestream om iets te vertellen, uit te leggen of (uiteindelijk) te verkopen
  • Hoge beeldkwaliteit (full HD), waardoor je livestream scherp te bekijken is op tv, laptop, tablet en smartphone
  • Een super stabiele verbinding die niet hapert of wegvalt
  • Advies over het beste kanaal om op uit te zenden, zoals Facebook Live, LinkedIn en YouTube
  • Locatieonafhankelijk livestreamen: stream waar jij maar wilt. Binnen of buiten. Bij jou of bij ons. Of op een externe locatie, zoals een theaterzaal
  • Een team van ervaren videomakers en -marketeers die alle benodigde content voor jouw livestream maken, zoals een leader (opening), bumpers (overgangen), video’s, animaties, vormgeving en muziek
  • Een hoge kwaliteit opname (full HD) om na te sturen naar al je kijkers. Ook voor wie niet heeft gekeken
  • Kies je voor onze studio, dan bouwen we ‘m om in jouw huisstijl. Met de door jou gewenste uitstraling, meubels en attributen

‘Goed te volgen. Hiervoor mijn complimenten. Goed alternatief voor fysieke bijeenkomst.’

Kijker van de livestream van ENGIE

Voor energieleverancier ENGIE hebben we 5 avonden lang een digitale inloopavond georganiseerd. Dat deden we vanuit onze eigen studio, gestyled in een huiselijke sfeer.

‘Een goede oplossing zo online. Setting op de bank is fijner dan alleen een hoofd voor de camera.’

Kijker van de livestream van ENGIE

De 3 redenen dat een livestream mislukt

❌ Je livestream heeft een slechte verbinding
Een school uit Overijssel had het goed voor elkaar: +1.000 kijkers zaten in de wachtruimte voor de livestream van de Open Dag. ‘3, 2, 1… en we zijn live.’ O’ nee, toch niet! Het platform was niet berekend op zoveel kijkers. En het beeld ging op zwart. Een half uur lang! Tot frustratie van groep 8’ers en hun ouders.

Wij werken met een platform waarbij het niet uitmaakt of je nou 75 of 5.000 kijkers hebt. En of die nou in Nederland, België of aan de andere kant van de oceaan zitten. Het werkt altijd.

❌ Je livestream is – gaaaaaap – boring!
Denk even aan een praatprogramma, zoals Pauw, DWDD of Jinek. Kun je je voorstellen dat deze programma’s met maar 1 camera worden gefilmd? Super statisch en supersaai. Toch gebeurt het bij livestreams. Eén camera op een statief.

Wij doen het anders, want we werken altijd met minimaal 2 camera’s. Zo kunnen we switchen tussen een close-up, medium en wide shot, én de PowerPoint presentatie. Onze regisseur schakelt op de best getimede momenten. Hierdoor houden we je kijkers bij de les en maken we jouw livestream een stuk aantrekkelijker om naar te kijken.

❌ Je livestream biedt geen interactiemogelijkheden
Een professionele livestream kan de allure hebben van een praatprogramma, maar heeft één belangrijk voordeel: kijkers kunnen meedoen. Het maakt niet uit waar ze zijn en met hoeveel: iedereen kan meedoen. Bijvoorbeeld door een vraag te stellen of poll in te vullen.

Een livestream uitzenden in een livestream studio: stap voor stap uitgelegd

Een livestream uitzenden vanuit onze studio in Zwolle: hoe pakken we dat aan? Hieronder leggen we het stap voor stap uit.

1

Brainstormen

We beginnen iedere opdracht met een brainstorm. Bij jou, bij ons of online. Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de volgende vragen:

👉 Welke setting kiezen we? (Talkshow, desk of huiselijk)

👉 Hoe kleden we de studio aan? (In jullie huisstijl)

👉 Welk livestreamplatform is het best voor jullie?

👉 Welke content moet er nog gemaakt worden?

👉 Hoe kunnen jullie je Powerpoint het beste vormgeven en opbouwen (verhaaltechnisch)?

2

Contentcreatie (optie)

Heb je behoefte aan extra content voor je livestream? Om je uitzending visueel en inhoudelijk aan te kleden? Wat het ook is, wij maken het voor je. Denk bijvoorbeeld aan:

👉 een vormgevingspakket, bestaande uit een tv-waardige openingsleader, countdown, naambalkjes, bumpers (overgangen) en een outro

👉 videos (reportages, interviews)

👉 animaties (statistieken, uitleganimaties)

3

Livestream: de grote dag

Het is zover: de grote dag is aangebroken! Spannend vaak, maar wij zorgen ervoor dat jij en collega’s zo relaxed mogelijk de uitzending ingaan.

👉 parkeer je auto gratis voor onze studio

👉 pak een kop koffie of thee

👉 laten we nog een keer testen of alles werkt

👉 laat je mooi maken door onze visagist (optioneel)

👉 nog even een korte doorloop

👉 tijd om te shinen

4

Live in 3, 2, 1…

In de regieruimte telt regisseur Dieter af. 3, 2, 1… en we zijn live! Jij en je collega’s kunnen de livestream bijwonen op meerdere plekken.

👉 bekijk de uitzending in de studio zelf

👉 of in de regie- of vergaderruimte

👉 in de studio is plek voor publiek (maximaal 25 mensen)

👉 in de studio kun je ook deelnemen als moderator achter een aparte desk

5

Boks! 👊

Als de livestream is afgelopen, is iedereen in extase. Dit is dan ook het moment voor een boks, high five of een schouderklopje. Tijdens dit euforische moment is er gelegenheid om samen nog iets te drinken en houden we een korte nabespreking. Wat ging goed en wat kan de volgende keer beter? Hierna kunnen jullie naar huis en ronden wij alles af.

👉 op dezelfde dag ontvang je de livestream als filmbestand

👉 hierdoor kun je de livestream terugkijken en delen

👉 tot slot knippen we fragmenten uit de stream die je kunt delen op intranet of social media

Onze klanten over Fideo

‘Dat je met een enthousiast team in zo’n korte tijd iets voor elkaar kunt boksen, vind ik echt heel gaaf om te zien’, aldus Sammy Slot, content creator bij het Rode Kruis. We hebben Sammy en andere klanten als Eric en Alien gevraagd hoe zij kijken naar onze samenwerkingen en de resultaten die we samen hebben behaald. Hun testimonials lees je hieronder:

Sandra Siemers

ENGIE | senior adviseur communicatie

‘Mensen hebben gezegd dat de livestream echt goed in elkaar zat. Een mooie mix tussen inhoud, humor en trotse momenten.

Voor ons was het belangrijk dat het programma technisch goed zou verlopen. Niets is zo’n dissatisfier als wanneer je halverwege een stream er uit wordt geknikkerd. Aan onze technische verwachtingen hebben jullie zeker voldaan, zo niet overtroffen.

We houden altijd aan het begin van het jaar een evenement om iedereen te inspireren, motiveren en een trots gevoel op te wekken. Trots op het bedrijf waar ze werken.

Normaal gesproken een live-event. Dat kon dit jaar niet. Een extra uitdaging om het online voor elkaar te krijgen. Met een doelgroep van 500 man die vanuit huis meekijkt.

Hoe houd je hun aandacht 90 minuten vast? Hier hebben we goed over nagedacht en een format ontwikkeld in lijn met De Wereld Draait Door. Een format dat herkenning oproept, maar ook verrassende elementen heeft.

De dynamiek, de interactie met het thuispubliek en het instarten van van tevoren gemaakte video’s, zorgden ervoor dat de kijkers geprikkeld bleven.

Natuurlijk stond er een roze olifant in de kamer: de verkoop van een deel van ENGIE Energie. Een gevoelig onderwerp. Dat hebben we dan ook niet gebagatelliseerd, maar van alle kanten belicht. Zo kreeg het thuispubliek bijvoorbeeld de mogelijkheid om live vragen te stellen.

Om iedereen in beweging te krijgen, hielden we een energieke afsluiter met René Wormhoudt, herstel- en conditietrainer van het Nederlands Elftal. Helga van Leur, de directie, collega’s thuis: iedereen deed mee. Ik heb in tijden niet meer zo gelachen.

Zo’n setting kun je alleen maar creëren als je je geen zorgen hoeft te maken. Als alle randvoorwaarden kloppen, inclusief professioneel geregelde techniek.

Iedereen moest enorm lachen en kon met een trots gevoel de bijeenkomst verlaten. Fijn dat dit allemaal zo gelukt is.’

Lees meer

Klaas Boersma

Vonc communicatie | communicatieadviseur

“Wij helpen onze klanten met hun communicatie. Voor het organiseren van een webinar en livestream hadden we technische expertise nodig. Na een zoektocht in omgeving Zwolle zijn we bij jullie terecht gekomen. 

Vanaf het eerste gesprek was er meteen een klik en was het contact heel prettig. In het begin waren er meetings waarin jullie echt de juiste vragen wisten te stellen. Hierdoor werden de verwachtingen en onze wensen duidelijk.. Daarna gingen we over op praktische zaken zoals een projectplan en een helder draaiboek. Die duidelijke afstemming in het begin voorkomt misverstanden. 

Daarnaast hebben jullie een fijn team om mee te werken en denken jullie continu met ons mee. De flexibiliteit voor ons was heel prettig. Of jullie nu werken in jullie eigen studio of op locatie: alles kan en wordt heel professioneel gedaan. Na de eerste samenwerking merkte ik het meteen: er wordt door jullie kwaliteit geleverd. 

Dit maakt dat ik jullie op pad sturen en er vervolgens geen omkijken meer naar heb. Ik weet gewoon dat het goed komt. Zo lekker zorgeloos.”

Lees meer

Judith Supèr

Volandis | adviseur marketing en communicatie

‘We organiseren elk jaar de Deskundigendag. Vorig jaar voor het eerst helemaal online vanwege coronamaatregelen. Toen zijn er wat dingen fout gegaan

Er werd afgeteld, we gingen live, maar na 3 seconden waren we niet meer live. Ook beeld en geluid werden door elkaar gehaald. Zat je naar kennissessie 1 te kijken, maar hoorde je het geluid van kennissessie 2. 

Dit jaar hebben we een andere partij gezocht. 

Wij hebben net hiervoor, net voor de Deskundigendag, met jullie onze corporate video opgenomen. Dat was leuk samenwerken. Beviel ons goed. Dus dachten we: waarom niet met jullie?

De livestreams hoefden niet zo heel erg groots. Als mensen maar gewoon vanuit huis konden meekijken. Want eigenlijk wilden we iedereen naar het Bouw & Infra Park hebben. Tot de maatregelen weer werden aangescherpt. Uiteindelijk hebben we besloten de gehele Deskundigendag online aan te bieden.  

Hoe snel jullie geschakeld hebben en bijgestuurd hebben om een mooie setting te creëren: echt super, hoor. Sprekers stonden op een podium achter een mooie desk. Goed gedaan ook met de verlichting, helemaal in ‘Volandis’ blauw, onze huisstijlkleur. 

Jullie jongens waren de dag ervoor al vroeg aan het opbouwen. Volgens mij hadden ze er al een paar uur opzitten, toen het congrescentrum zei: ‘In deze zaal kunnen jullie niet opbouwen, deze is bezet.’ Toen moesten ze alles weer afbreken. Ze hebben hun spullen gepakt, zijn met goede moed ergens anders gaan opbouwen en tot 3.00 uur ‘s nachts bezig geweest. Echt petje af, hoor. De volgende ochtend om 7.00 uur waren ze er weer. En het zag er echt supertof uit. Ze hebben niets minder geleverd dan we hadden afgesproken, ondanks dat ze zo weinig tijd hadden. 

Hoe jullie die set uiteindelijk hebben gecreëerd, ja, dat was zeker boven mijn verwachting. Niks was te gek. Het kon allemaal en er werd altijd met mij meegedacht. Jullie namen tafels mee, statafels, lampen, planten werden overal vandaan gehaald. Wat daar allemaal lag in die zaal, echt indrukwekkend.

Sprekers zeiden: ‘Erg fijn, je hebt een beeldscherm waar je je eigen presentatie op ziet en een beeldscherm waar je vragen op ziet binnenkomen. Super geregeld.’ 

Het was ons doel om 200 bezoekers naar het Bouw & Infra Park te krijgen. 182 hebben uiteindelijk de livestreams bekeken. Dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat we kijkers  zouden verliezen.

We hebben veel positieve berichten gehad van kijkers thuis. Het was een lange dag (7 uur 7 minuten, red.), zeker voor online, maar toch was het leuk om te volgen. Je werd goed bij de les gehouden. En de chat, daar werd goed gebruik van gemaakt. Leuk dat ze vanuit huis interactie met ons hadden.’

Lees meer

Karin Bunink

Prorail | Directiesecretaresse

“Een event organiseren, met zowel live publiek als een thuispubliek. Eén kans om het goed te doen. En daarnaast nog een aftermovie verzorgen. Dat zag ik niet zitten. Daar heb ik de kennis niet voor.

Om die reden heb ik jullie benaderd. Want als je eenmaal live bent, kun je geen kant meer op. En die grote verantwoordelijkheid wilde ik zelf niet hebben. Vanuit eerdere ervaring wist ik al dat ik kan bouwen op jullie professionaliteit en expertise. Het was duidelijk dat jullie wederom begrepen wat voor ons belangrijk is. 

Zo heb ik me de hele voorbereiding geen zorgen hoeven maken. Ik wist voor 100% zeker dat dit goed kwam. Want bij jullie hoefde ik nergens achteraan. Dat gedeelte heb ik volledig uit handen kunnen geven, terwijl ik dit bij de rest van de organisatie absoluut niet kon doen. 

Tijdens het event verliep alles soepel. Toch gaan er altijd dingen net iets anders. En hier speelden jullie goed op in. Zo zouden we geen vragen uit de zaal doen, maar dit veranderde last minute. Nathan pakte direct een ipad om dit in orde te maken en gaf de dagvoorzitter instructies hoe dit werkte. Dit was ontzettend fijn. De jongens zijn zo niet gestresst te krijgen en heel professioneel. En ik kreeg van verschillende partners complimenten over jullie. 

Al met al, was het een geslaagd event. En de aftermovie was prachtig geworden. Deze werd ook erg snel opgeleverd na de livestream. Ik vind het erg sterk hoe jullie met mij mee hebben gedacht, de duidelijke communicatie en het nakomen van de afspraken. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik er ook van het event heb kunnen genieten. En nagenieten, met de mooie aftermovie.”

Lees meer

Sammy Slot

Rode Kruis | content creator

‘Hoe ga ik van een creatief idee, waarbij we aandacht besteden aan de mentale gezondheid van jongeren, naar een volledig uitgewerkte campagne binnen één week?

Dit was het vraagstuk waar ik jullie voor benaderde. Omdat ik in mijn eentje eerst alles los aan het regelen was (locatie, filmplan, cameraman) werd ik best een beetje nerveus met een naderende deadline. Toen ik dat aangaf bij mijn collega Hugo, raadde hij Fideo aan: ‘Daar zit alles onder één dak’.

Het was zo last minute, dat ik me niet kon voorstellen dat het ging lukken. Maar jullie waren heel flexibel en enthousiast. We konden gelijk snel schakelen en daar was ik super blij mee. Écht een enorme opluchting. 

Na de intake hadden we maar 3 dagen tot de draaidag. Ik had een heel fijn gevoel bij jullie en kon het daardoor goed uit handen geven. In die korte tijd hebben jullie alles geregeld, van een passende locatie tot het maken van het draaiboek. Zo kon ik me focussen op het creatieve proces en het regelen van de attributen. 

Tijdens de draaidag was ik blij verrast met alle spullen die jullie mee hadden. Voldoende verborgen camera’s in het midden van winkelcentrum Hoog Catharijne, om het telefoonhokje goed vast te leggen. En zelfs het geluidseffect voor de telefoon werd geregeld! Vooral de mobiele regiekamer was een aangename verrassing. Zo kon ik op afstand toch goed de gesprekken meekrijgen van de bellers en de Rode Kruis-psycholoog. Ideaal!

Na de draaidag moest in drie dagen de montage staan. Dat jullie zelfs zo flexibel waren dat  jullie de weekenden en avonden doorwerkten, was ontzettend fijn. Volgens mij hebben jullie er alles aan gedaan om de heftige deadline te halen. En dat zie je in het resultaat! De reacties op de video waren allemaal warm en positief. Inmiddels is ‘ie ruim 50.000 keer bekeken!

Kortom, vaak heb je campagnes die maanden en maanden voorbereiding vergen. Dat je met een leuk idee en een enthousiast team om je heen in zo’n korte tijd (een week!) samen iets voor elkaar kunt boksen, vind ik echt heel gaaf om te zien! Zonder het enthousiaste team van Fideo was dat zeker niet gelukt. Het is echt een project waar ik trots op ben!’

Lees meer

Laura Steman

Technologie voor Warme Zorg/Zorggroep Solis | regionaal projectleider zorgtechnologie

‘Als je in één week 23 webinars gaat uitzenden – die voor heel Nederland beschikbaar zijn – dan moet het er professioneel uitzien. 

Voor ons een hele uitdaging, omdat dit de eerste keer was dat we zoveel zouden uitzenden. 

Om erachter te komen welke webinar tool het beste bij ons paste, stelden jullie de juiste vragen, zoals: 

– Hoeveel kijkers verwachten jullie? 
– Moeten zij de webinars ook terug kunnen kijken? 
– En willen jullie gebruikmaken van een extra camera?

Hiermee brachten jullie aspecten naar voren waar we zelf nog niet over na hadden gedacht. 

Daarnaast hebben jullie een promotiefilm gemaakt. Met als doel: zoveel mogelijk aanmeldingen voor de webinars. Ik zei tegen Stefan: ‘Ik wil graag een film waar ik kippenvel van krijg.’ Alhoewel het lastig was, omdat we wegens corona niet overal mochten filmen, hebben jullie het maximale eruit gehaald.  En de kippenvel, die hebben we gekregen. Ik ben heel tevreden over de film. 

In de week van de webinars wilden we geen gedoe met slechte wifi en niet-werkend apparatuur. Daarom huurden we de hele week jullie volledig ingerichte webinar studio. Hierdoor konden wij ons 100% focussen op de inhoud. En dat zorgde bij mij en alle sprekers voor veel rust. 

Ook fijn dat jullie team op stand-by stond. Toen ik op een gegeven moment moest presenteren en het publiek niet meer zag, was Nathan er meteen bij om het op te lossen. Ik kreeg het er helemaal warm van en dacht: ‘Ik ben blij dat ik het niet alleen heb gedaan. Maar goed dat ik hier ben!’

Al met al was het echt een speciaal event, doordat we 5 dagen bij jullie op locatie waren. Ik kon me volledig focussen op de inhoud en hoefde me geen zorgen te maken. Zo was het voor mij en mijn collega’s ook echt een uitstapje.’

Lees meer

Esme Salomons

Careyn | projectleider leren en ontwikkelen

‘Hoe organiseer je een livestream als dit niet je expertisegebied is? Hoe pak je het aan zonder dat het een tijdrovend proces wordt? 

De technische kant van onze stream moest perfect verlopen. Het liefst zonder dat ik me daar in hoefde te verdiepen. Of verantwoordelijkheid in hoefde te nemen.  

Via via kwam ik bij Fideo terecht. Wellicht niet heel logisch, omdat wij in Utrecht zitten en Fideo in Zwolle. Maar de kennis en persoonlijke benadering zorgden bij mij voor vertrouwen vanaf het allereerste contact. 

Het probleem ging meteen van heel groot naar heel klein. Er werden goede vragen gesteld, er werd met ons meegedacht. Hierdoor verdwenen mijn zorgen – ik kon het echt loslaten. Waarna ik mij kon focussen op de inhoud. 

Ook tijdens de productiedag – toen er even wat dingen anders liepen – stond het team er. Fideo zag tijdig dat er iets anders verliep, heeft mij ter plekke geïnformeerd en is het direct gaan oplossen. Snel daarna kreeg ik de terugkoppeling: Esme, het is geregeld. Voor mij een opluchting en bevestiging dat dit de juiste partij voor ons was.

De livestream verliep vlekkeloos. 


Er waren uiteindelijk 100 van de 150 genodigden aanwezig. Als we een fysiek evenement hadden gehad, dan zouden ook niet alle 150 aanwezig zijn, omdat mensen altijd zitten met hun planning en andere prioriteiten.

Al met al vind ik het team van Fideo heel prettig – er was op persoonlijk vlak echt een klik. Ik heb er geen omkijken naar gehad en Fideo heeft mij ontzorgd op een gebied waar ik geen kennis van heb. 

Dit was voor mij een heel geslaagd evenement én een geslaagde samenwerking!’

Lees meer

Aron Jonker

ENGIE | Online Marketing & Innovatie Zakelijke Markt

‘Wij hadden al een webinar dat steeds meer aandacht kreeg. Maar de vorm was nog een beetje ouderwets. Vanaf de laptop, een spreker in beeld met een headset op. We wilden het professionaliseren. Hoe kunnen we dat doen? 

Via LinkedIn deed ik een oproep voor een studio waar we het webinar konden filmen. Jullie reageerden enthousiast, hadden al een samenwerking met ENGIE en zitten om de hoek. Dat maakte het makkelijk om voor jullie te kiezen.

We willen gezien worden als expert in de markt, en bij die rol hoort een stukje professionaliteit. Het opnemen in de studio is dynamisch en het beeld is aantrekkelijk om naar te kijken. Daardoor is het ook makkelijker om clipjes uit het webinar te knippen en te delen. 

Ik zie dat het bereik van het webinar gestegen is. Als je kijkt naar Q4 van 2021, bijvoorbeeld. Toen hadden wij 235 aanmeldingen. En in Q4 van 2022 hadden we 350 aanmeldingen. Dat is een wezenlijk verschil, met 49% stijging. 

Ook zagen we een stijging van 110% in livekijkers en krijgen we veel terugkijkers op Vimeo en YouTube. Het wordt door het algoritme opgepakt. Door die groei kunnen we meer mensen blij maken met deze marktinformatie.

‘Ik vind het tof om te werken met een jong bureau als jullie. Samen gaan we pragmatisch te werk, wisselen we feedback uit en werken we echt samen aan formats en een gaaf eindresultaat.

Wij zijn dan wel de afnemer, jullie de aanbieder van het product. Maar als we op de dag samen in de studio staan, dan vind ik dat we echt als een team aan het werk zijn.’

Lees meer

Samenwerken?

Interesse om met ons samen te werken? Te gek! Laat ons weten waarmee we je kunnen helpen.

Wat je nog meer krijgt

✅ Wij geven je tips om je livestream niet als een nice to see, maar als een must see aan te kondigen. Eén van de belangrijkste issues: kies een hot onderwerp waardoor mensen denken: deze mag ik niet missen, hier moet ik bij zijn

✅ Interactieve tools, zoals live polls, live chat en breakout rooms

✅ Multichannel livestream: heb de mogelijkheid om niet op 1, maar meerdere kanalen tegelijkertijd uit te zenden. Zoals Facebook Live, LinkedIn, YouTube en Vimeo. Allemaal zonder advertenties. Je kijkers zullen je dankbaar zijn

✅ Verzamel e-mailadressen van kijkers door ze bijvoorbeeld te verplichten om hun naam en e-mailadres in te voeren en gebruik hun mailadres voor follow-up acties

✅ Custom call to actions: op ieder gewenst moment tonen we custom call to actions, waarmee we je kijkers maximaal aansporen om actie te ondernemen

✅ Tijdens de livestream krijg je realtime inzicht in de analytics. Na de livestream ontvang je een rapport met alle kijkcijfers

✅ Een beveiligde stream, waardoor – als je dat wilt – alleen genodigden kunnen kijken. Handig als je het exclusief wilt houden of als het om een interne bijeenkomst gaat

✅ Een 4G backup waardoor je altijd live blijft, ook als de reguliere internetverbinding wegvalt

✅ De beschikking over onze livestream studio, die helemaal is aan te passen naar jouw huisstijl en wensen

Benieuwd naar de kosten van een livestream? Lees dan verder.

LIVESTREAM LATEN UITZENDEN?

NEEM CONTACT OP en vertel ons meer over je uitdaging

Veelgestelde vragen

  • Een livestream is een goed idee als een grote groep mensen wilt bereiken. Om hen te informeren, inspireren, motiveren of overtuigen. Wat je reden ook is, je hebt meerdere mogelijkheden. Je kunt kiezen voor een 100% livestream, waarbij geen fysiek publiek aanwezig is. Maar je kunt ook kiezen voor een hybride evenement. Hierbij kunnen mensen fysiek naar je event toekomen, maar er ook voor kiezen om het vanuit huis te volgen.
  • De kosten van een livestream zijn van allerlei factoren afhankelijk. Bijvoorbeeld de locatie. Is dit bij jou, op een externe locatie of in onze eigen livestream studio in Zwolle? Een livestream is mogelijk vanaf € 850. Lees meer over wat de meeste livestreams kosten en van welke factoren het allemaal afhankelijk is.